torsdag den 28. juli 2011

Om tiden siden sidst...

Ja, som i jo nok har erfaret når jeg ikke herind på bloggen hver dag......langtfra!

Det er sommer (trods vejret), børnene har fri og så er computeren altså ikke det jeg tænker mest på.
Jeg når kun lige ind for at tjekke mails og måske til det, der kun lige bliver en meget hurtigt gennemgang af overskrifterne på fb og blogs....og det langtfra hver dag.

Ind imellem feriehyggen har vi haft (og har stadig) forrygende travlt med diverse arrangementer og festivitas, både hjemme og ude.
Vi (Lars og jeg) har være på en pragtfuld pinsetur til tyskland sammen med nogle af filtepigerne og deres mænd, hvor vi bl.a. besøgte et kunsthåndværkermarked i SüderSchmedeby lige syd for Schleswig. 
Et yderst spændende marked, med virkelig flot gedigent og gennemført kunsthåndværk indenfor alverdens genre. 
Markedet bliver afholdt hvert år i pinsen. I år var det 30. gang. 
Vi var der for andet år og har aftalt at det fremover bliver tradition :-)

Vores søn Mathias blev student og 21 år ...det var der jo også lidt festivals omkring :-)
 


D. 19. juni deltog jeg  på kunsthåndværkermarkedet på Lumby Mølle lidt nord for Odense.
Et marked hvor bl.a. mange gamle håndværks traditioner var repræsenteret.
Jeg var så heldig, at de havde valgt nogle af mine filtede produkter som blikfang på deres plakat :)

D. 17. juli deltog jeg igen på et kunsthåndværkermarked.
Denne gang i det gamle Lillebælt-Værftet i Middelfart. 
Et lille, men også rigtig spændende kunsthåndværkermarked med mange flotte kunsthåndværker. Det afholdes hver søndag fra midt juni til sidst i august med nye kunsthåndværkere hver søndag.

Ind imellem alt dette har det også stået på renovering af hus. Nyt badeværelse. "Festrum" i laden - det der også skal være mit arbejdsværksted :). Male stue osv....

Og lige nu er forberedelserne til vores sølvbryllup d. 9. august på sit højeste.
Tænk sig...25 år! Vi undre os over hvor tiden dog er blevet af :-)  
Men vi elsker stadig hinanden lige så højt som dengang....nej, endnu mere! Vi har snakket om at der er blevet mere fylde i kærligheden. Hvis i forstår hvad jeg mener :) 
Det er SÅ dejligt! Vi glæder os rigtig meget til at fejre de 25 år med familie og venner!

Min dejlige Lars og jeg tager en kaffepause i cykelturen på en dejlige varm sommerdag i juni der hvor vi allerhelst vil være...ved det skønne Vesterhav.
Lars har ferie fra i morgen og vi lægger ud med et par dage i København. Vores tradition med et par dage i kærlighedens navn, hvor vi udover vores faste tur i Cirkusrevyen, bare hygger, oplever lidt af byen og nyder hinanden.
Derefter vil resten af ferien stå på sølvbryllup og hygge.
Det bliver en dejlig ferie! :-)

Ha' det pragtfuldt derude, til vi 'ses' igen.

3 kommentarer:

  1. Hej Lene.
    Bedre med lidt liv end slet intet.
    Tillykke med den 9. håber i får en pragtfuld dag med en masse sol.
    Tillykke med sønnen.
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Kære Lene! Sikke en sommer :-) Der har da været noget at skrive ned på "memory lane"! Tillykke med det hele - og ikke mindst jeres sølvbryllup den 9. Håber I får en dejlig dag! Kærlig hilsen og kram Sasia

    SvarSlet