onsdag den 2. februar 2011

Om tanker og overvejelser

Hold da ferie...det var jeg da længe om at komme i gang med ;-)
Og hvorfor var jeg så det....tjaa....
For det første var det, at jeg kom på bloggen en lidt uigennemtænkt, hurtig og impulsiv beslutning, inspireret af et par blogs jeg havde læst og et dejligt og levende møde jeg havde med en sød pige jeg er kommet til at kende.
Først derefter slog det mig....jamen kæreste Lene! Hvad vil du dog bruge den blog til ?!? Der er jo ingen af dine nærmeste der har en blog.....
Så skal den bruges som dagbog til, hvem der nu gider at læse om dine - for dem - uinteressante tanker....eller skal den bruges udelukkende til at promoverer dine filtede produkter....eller skal det være en køn blanding af det hele....

Mens jeg tænkte gik tiden og der skete så meget, hvor det ikke lige var bloggen der fyldte mest i tankerne.
Og julen kom...og der har vi altså kun nisser og hygge i tankerne hjemme hos os ;-D)

Men siden nytår har jeg tænkt meget over det igen.
Jeg er ivrig læser af flere blogs. Der er så mange gode, interessante, sjove og humørfyldte fortællere derude i blogland, som har gjort en ellers så grå dag til en meget lysere dag.
Dét har bare givet mig SÅ meget lyst til at være med!
MEN jeg må også indrømme at den seneste tids beskyldninger og debat i de kreative kredse, har svækket min lyst og givet stof til eftertanke.....ORKER jeg virkelig at være del af et forum, hvor jeg risikerer dette, fordi jeg måske har fundet på noget som det viser sig at en anden et andet sted i verden også har fundet på...!?
Men helt ærligt....vi kan vist hurtig blive enige om, at den dybe tallerken er opfundet for længst, ikk'? Og at adskillige har ladet sig inspirere af dette siden!

Jeg er stolt af ALT det jeg har kreeret og kostet en masse tanker, blod, sved og om ikke tårer så en masse penge i !
Noget er designet med en blanding af mit eget og inspiration fra andre og andet er HELT mit eget design....tror jeg....for jeg kan jo ikke vide om der er en anden derude i verden der har fået samme ide som jeg.
Så nok om det!

Jeg vælger derfor at lade de dejlige, varme lune og interessante blogs være inspiration for om jeg vil være her eller ej....

OG DET VIL JEG....så her er jeg :-)


2 kommentarer:

  1. Jubiiiiii :-) Dejligt at du er her nu, Lene. Jeg vil glæde mig til at følge dig! Du laver de skønneste ting, som du i hvert fald uden problemer kan vise stolt frem her! Vi ses. K.h. Sasia

    SvarSlet
  2. Tak sødeste Sasia. Jeg glæder mig også til at blive en del af de :-)
    Ses snart. Knus Lene

    SvarSlet