onsdag den 23. marts 2011

Håndarbejdsmesse i Middelfart....ses vi?

Først vil jeg lige undskylde min ustabile tilstedeværelse her på bloggen. Men jeg har computer break-down og har kun en meget gammel og laaaaaaaaaangsom bærbar til rådighed. Det sætter altså sin begrænsning på tålmodigheden at sidden ved sådan et skrummel, så det bliver ikke til så meget computertid.

Men nu sidder jeg her, fordi jeg vil da lige nævne, at jeg skal være med på Håndarbejdsmessen i Middelfart.  
Ikke med min egen stand, men nogle af mine filtede produkter skal udstilles på filteforeningen Grima's stand på scenen i hal C, her viser de en massen skønne filtede ting. Jeg selv har lovet at hjælpe Irene Bøgsted fra Uldgården på hendes stand (stand 223), hun sælger skønne knapper i lækre materialer, uld og silkestoffer og en masse lækkert garn.
Tre dage omgivet af lutter kreativitet og glade kreative mennesker.... det kan da kun blive hyggeligt!
Håber i har lyst til at slippe havearbejdet og det gode vejr for et par timer og tage turen til Middelfart. 
Det kunne være så hyggeligt at se jer! :-)

I øvrigt er tiden siden mit sidste indslag her på bloggen gået med at filte mine eventyrfigurer til tæppet færdigt. 
Og det er også blevet til et par tasker og en tehætte. Desværre kan jeg ikke vise jer nogen billeder, da billederne er for store til den her sk...computer :-(  Men såsnart jeg har min gamle tilbage skal i få masser af billeder!

Ha' en dejlig forårsdag allesammen......jeg håber at se jer i Middelfart.

3 kommentarer:

  1. Vi glæder os meget til at se kære Lene.

    Og nej! Jeg skal desværre ikke afsted. Weekenden står på ekstra arbejde til undertegnede.
    Men håber I hygger jer og glæder mig til et fyldigt referat ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet
  2. Jeg vil holde øje med dig. Regner med at skulle der ned søndag.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  3. Kære Lene!!! Bum bummelum - havde fuldstændig glemt, at det er i denne weekend, der er krea i Middelfart! Jeg tror dælme ikke, jeg når afsted... Øv bøv :-( MEN håber, at I får en dejlig inspirerende weekend. Kram Sasia

    SvarSlet